Lidmaatschap

Onze vele leden maken Feniks Vrouwenvereniging Keldonk tot een krachtige en actieve vereniging. Is het ook iets voor jou? Kom gezellig een kijkje nemen bij een van onze activiteiten en beslis daarna of je definitief lid wilt worden.
Je kunt op elk moment in het jaar lid worden. Als lid bepaal je zelf aan welke activiteiten je wel of niet deelneemt.
Nieuwe leden zijn van harte welkom!
Onze voorzitter Myra verwelkomt je graag met een eerste telefoontje.

Wil je lid worden of heb je nog vragen, neem dan contact met ons op.

Ons correspondentieadres is:
Feniks Vrouwenvereniging Keldonk
Antoniusstraat 12
5469 EW  Keldonk
info@feniksvrouwenverenigingkeldonk.nl

Om lid te worden, ontvang je van ons:

Het ingevulde en ondertekende aanmeldings- en machtigingsformulier kun je aan ons retourneren per e-mail of
per post.
Om het aanmeldingsformulier  van Feniks in te zien of desgewenst uit te printen, klik hier.
Voor het machtigingsformulier klik hier.

Contributie

Het lidmaatschap voor Feniks Vrouwenvereniging Keldonk  bedraagt € 54,50 per jaar (2024). De contributie wordt medio januari geïnd via automatische incasso. Je kunt het bedrag ook zelf vóór 1 februari overmaken op bankrekening NL 78 RABO 0319 9914 66 t.n.v. Feniks Vrouwenvereniging Keldonk.
Ons verenigingsjaar loopt van januari t/m december.
Word je later in het jaar lid, dan wordt de contributie naar rato verrekend.

Voor het contributiebedrag kun je deelnemen aan alle activiteiten die door Feniks Vrouwenvereniging Keldonk worden ondernomen en aangeboden. Voor sommige activiteiten wordt nog een kleine bijdrage gevraagd.

Opzeggen

Wil je je lidmaatschap opzeggen, dan geldt een opzegtermijn van 1 maand.
Opzeggen dient voor 1 december van het daaropvolgende jaar schriftelijk of per e-mail te gebeuren.

Meer informatie?

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@feniksvrouwenverenigingkeldonk.nl