Informatieavond podotherapie en 85 jaar memories

Op 30 maart 2023 hebben we, na een kopje koffie of thee met heerlijke taart -gebakken door Marijke Heijkoop en Rita Hanegraaf-, een informatieavond gehad over podotherapie.
Deze zeer interessante avond werd verzorgd door Mw. Marianne van Loon, zij is de dochter van ons lid Vera van Loon. Haar praktijk is in Veghel gevestigd. (https://www.podotherapiedorienketelaars.nl/)

Daarna hebben we afscheid genomen van ons bestuurslid Cindy Pauwe.
We hebben haar op gepaste wijze bedankt voor al haar tijd en energie die zij in onze Feniks vrouwenvereniging gestoken heeft.

Nadat onze leden tijdens de jaarvergadering Rita Hanegraaf hadden voorgedragen, heeft zij toegezegd om eventueel de vrijgekomen functie op te willen vullen.  Er is door de aanwezige leden op deze avond gestemd voor haar kandidatuur en er is unaniem VOOR Rita Hanegraaf gekozen.
Dus bij deze Rita, van harte welkom in ons bestuur.

Na de pauze zijn wij verder gegaan met een fotopresentatie van 85 jaar vrouwenvereniging Keldonk, onder het genot van een zakje popcorn en een drankje. Iedereen zag de foto’s uit ons verleden en het was heel gezellig en voor velen herkenbaar. Vele herinneringen kwamen bij de leden naar boven na het zien van al die leuke activiteiten.

We gaan als vereniging graag zo verder, dus er ligt nog heel wat in het verschiet!